Čeká Vás různorodá práce s řadou výzev v oblasti vyjednávání s lidmi, dodavateli a vedení samostatných projektů. Pokud nemáte moc zkušeností, budete mít prostor vše se naučit, pokud je již máte, získáte možnost rychle řešit i komplikovanější projekty samostatně.
Vaše zodpovědnost bude za nákup požadovaného vybavení zejména pro výrobu, údržbu a k zajištění provozu výroby.
Budete komunikovat interně a zjišťovat přesná zadání a na základě těchto informací potom budete komunikovat s dodavateli a připravovat výběrová řízení a objednávky.
Budete vyjednávat podmínky s dodavateli a následně připravovat smlouvy.
Projekty budete vést jako celky samostatně od specifikace zadání, po výběrová řízení až následný report.
Požadujeme
Vysokoškolské vzdělání
Komunikativní znalost anglického jazyka - denní komunikace
Velmi dobrá znalost práce v MS Excel
Komunikativnost, samostatnost a prozákaznický přístup
Schopnost pracovat pod tlakem
Řidičský průkaz sk. B
Uvítáme
Zkušenost v oblasti nákupu výhodou, není ale nutností – součástí zkušební doby je zaškolení a adaptace na náš nákupní proces v úzké spolupráci s kolegy z týmu.
Znalost Incoterms výhodou
Nabízíme
Práci u zaměstnavatele desetiletí v ČR.
Kariérní a osobní růst našich zaměstnanců je naší prioritou!
Bonusy vyplácíme 5x ročně, v součtu vám přidají až 3 mzdy.
5 dní dovolené navíc a pružnou pracovní dobu.
Přispíváme na penzijní a životní pojištění.
Jazykové kurzy angličtiny jsou pro vás připraveny!
Bezplatné poradenství našeho právního oddělení nebo služby psychologa.
Slevu na firemní vozy a zvýhodněnou nabídku mobilního operátora.
Služby firemního Centra zdraví zdarma - fyzioterapie, fitness, jóga aj.