Náplň práce

  • administrativní podpora oddělení (příprava dokumentů, správa faktur, zpracování docházky, zajištění kancelářských potřeb apod.)
  • vyřizování obchodní korespondence
  • příprava a organizace obchodních návštěv

Požadujeme

  • středoškolské vzdělání
  • zkušenosti s prací na obdobné pozici
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • dobrá znalost MS Office
  • dobré organizační schopnosti
  • prozákaznický přístup
  • dobré komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • Práci u zaměstnavatele roku v ČR (ocenění 2012-2018).
  • Kariérní a osobní růst našich zaměstnanců je naší prioritou!
  • Můžete využívat flexibilní pracovní dobu.
  • Bonusy vyplácíme 5x ročně, které vám v součtu přidají více než 3 mzdy navíc!
  • Volno? Kromě 4 týdnů postupně dostanete 5 dní dovolené navíc.
  • Přispíváme na penzijní a životní pojištění.
  • Jazykové kurzy angličtiny nebo korejštiny jsou pro vás připraveny!
  • Bezplatné poradenství našeho právního oddělení nebo služby psychologa.
  • Slevu na firemní vozy a zvýhodněnou nabídku mobilního operátora.
  • Příspěvek na autobusovou dopravu a závodní stravování.

Termín nástupu

  • dohodou

Místo výkonu práce

  • Nošovice

Počet volných pozic

  • 1

Kontakt

  • Zuzana Odstrčilová, zuzana.odstrcilova@hyundai-motor.cz, +420 596 141 418